HTML

Meglepetés

2009.06.27. 19:31 UNgaaragh

Huhh, nem friss az élmény, de azért jó volt: napok, sőt hetek óta nem aludtam ki magamat rendesen, gondoltam péntekre virradó éjszakán alszom egy jót. El is mentem aludni jó korán, már éjjel 1-kor ágyban voltam, telefont se nagyon állítottam be, hogy ébresszen. (Megjegyzem annyira fáradt voltam az utóbbi napokban, hogy ahogy a WC csészére bámultam, az jobbra-balra ugrált előttem...)

  Tehát aludtam.... Aztán arra ébredtem, hogy mégis MIAJÓÉGVAN??? Hajnali 6 volt, amikor a szomszédaink, a katonák vaktölténnyel kezdtek lövöldözni a kolesz 4 sarkánál. Az elején hihhhetetlenül megijedtem, de aztán már tetszett a dolog. Főleg, ahogy a mi sarkunknál lévő csávó kezében besz*rt a géppuska az első lövés után... Szegény szenvedett vele, de csak nem akart beindulni. Később beugrott róla egy Forrest Gump részlet:


 

A lényeg a géppuskások küzdése és 1:16-nál a csúcspont :) Nah mindegy, vicces volt, de korán abba hagyták, pedig szóltunk nekik, hogy lődözzenek még...

Az után meg már nem aludtam, szóval ma aludtam volna ki magamat, de ma meg faterom ébresztett, hogy kell neki a nagy monitor :\ Szóval álmi vagyok :)
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biztpol.blog.hu/api/trackback/id/tr551212351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása